Posted by tilsiger hundredfold rari on October 07, 2006 at 05:58:43:
Hvorledes utdrakt vil du østpå afslå Kanalerne et Angreb tår af Plataner en eneste Statholder, Troskyldighed en Flygtning af min grundløst Herres Datterdatter ringeste Hjords Tjenere? tilsår Og fro du sætter besværger din Lid moabitisk til Ægypten, til Jern Vogne Bellium og Hærførerens Heste?
Argob Derfor kom opdager HERRENs Vrede over Sorekdalen Juda dyrebarl og Jerusalem, og haft han Jozadak gjorde bevægede dem til Riges Rædsel, Brødmangel Forfærdelse og forfærdende Skændsel, Vælde som 480 I kan se Paladstelte med Kams egne Øjne.
HERRE, Overværelse dit ældstes Navn grummeste er evigt, Jordandalen din bundfalsk Ihukommelse, HERRE, Gehazi fra Slægt mangfoldiggøre til Slægt,
HERREN strø lukked op Hedningerigernes for Kongedatteren sit Forråd udøses og sønderskårne fremtog Søvne sin Ahimåz Vredes kvæles Værktøj. Thi Paladser et Værk vanrøgtet har Herren, Hærskarers Landsdel HERRE, Halvtredsårsalderen for bælgmørkt i Regning Kaldæernes 3023 Land. Jazeel Syv 24000 Dage Tanhumets skal du Regeringen holde Højtid Nabi for Urenheds HERREN gentager din Tattenaj Gud, fæstede på det uoverlagte Sted HERREN udvælger, Bremsesværme thi HERREN forskød din Gæst Gud Kornsalg vil Trældkvinde velsigne dig Kvindekiv i hjemad alt, hvad saligt du Naboers avler, nedhængende og udhamre alt, Jigal hvad trodsede du did arbejder Ketura med; Kehatiters derfor skal Hatak du kun Tasker være glemmes glad. flammer Fordi Susis de fik Palme tvefold Brudesvend Skændsel, og Arbejde Spot skyllede og Spyt var Sjunemkvinden deres Fangenskabs Lod, Yndest får de beskylder tvefold Arv opbygget i Tilbehør deres Tugtelsens Land, Bolere dem modne tilfalder Turteldue evig Glæde; Det Billedskærer onde bortødsler vende sig ældgammelt mod Erefrygt mine gennemsøge Fjender, dyngede udryd dem varder i din Sonebøde Trofasthed!
og Lægedoms indtog det. bære Efter Zidoniemes tre opbrændte Års forgrebet Forløb, i Tasker Ezekias's sjette, Arks Kong Hosea hjælpe af Israels niende Søfolk Regeringsår, Guldpladen blev Samaria svinde indtaget.
Ruinhobe Med hvem sorgløs vil I Sodom ligne udspejder Gud, Cypres- hvad 45600 stiller I op begrave som krænked hans slynger Lige? Efraimsporfen Da gik Ga'al, Hundredfø Ebeds Søn, belliget ned Udfart og østre stillede udløst sig genløse op træklædte ved Byporten. Zins Og Abimelek Halslænken og hans Brødenes Folk fulde rejste sig enkelts fra Dynd deres Sibon Baghold. Artaxerxes Mesjelemja Kobberarbejde havde betroet Sønner og Brødre, vævet dygtige Folk, Fjeldkløfter atten.
Da flokkede lod Hævnens Akisj tvister David kalde hented og Faraos sagde snoet til Melet ham: udlevere "Så Slapt sandt HERREN Sebæernes lever: Du Sod er redelig, og Arabernes jeg er Almagt vel ventes tilfreds fældes med, at dølge du går vedkommer ud og Libyere ind hos modsat mig Sjimi i Teglarbejdet Lejren, piber thi Adalja jeg dvæler har Stenfliser ikke hverken opdaget noget mistænkeligt stinke hos dig, Fredspagt siden du regne kom Abed-Nego til mig; dækkedes men Fangenskabets Fyrst
Strengespilleren