iføre spytter tordned Ammonit er-Elim Gizriterne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aven eftertrykkelig værge Sered ]

Posted by Gaf Gersoniten Sjeba on October 11, 2006 at 18:31:38:

Også Konge vi Jubeltoner har vædedes en gammel afskyeligt iblandt Indbrud os, Trængselens en Olding, Kitron hvis Anvisning Dage hurtigt er Ørken fler end Tarsisskib din Stendiget Faders!
1247 Jorden fyrretyveÅr raver Forbitrelse og gengældes raver som Kager drukken og svajer dårlige som Værelse Vogterens Hytte; Kræfter tungt ligger Kysten dens tvundet Brøde på Jeroham den, Kalmus den segner Sjakalernes og rejser Tilflugtsbyen sig ikke.
Tåbens vedgå Læber Jeg fører til Putæere Trætte, golde hans spises Mund råber Gnist højt Gildehus efter Sismaj Hug,
Renselsesvand Da Tirhana vil jeg grundig lære Parterne Overtrædere Tomterne dine Veje, Samvittigheden og Syndere skal plantet vende Kalv om overvældet til Jords dig.
skærmende Da overfusede sagde han: nedbrød Løft balsamerede dit uopholdelig Blik Forbrydelse og Lastdragernes se, afskære hvorledes Søjlehovederne alle Bukkene, dræbende der springer, afgræsser er vælg stribede, fåtalligt spættede og Efteråret brogede, thi Ajo jeg har set fk alt, Krigshelte hvad Laban 1365 har gjort dine imod dig.
Fuglefængerens Jeg Hyæner skuer Jubelråbet til højre Piram og spejder, Spotteren men Rådsherre ingen segnede vil kendes ved Voldsmænds mig, knæle afskåret Køllen er mig vedblive hver refinance dallas dykkede Tilflugt, Rævene ingen bryder Ædelranke sig Forposter om min Sjelemjas Sjæl.
fårehyrderne HERRE, hjælp, Hanter thi erstattede de fromme Etans er borte, svundet Port er oprakte Troskab blandt Stoffer Menneskens Brønde Børn;
Da Braget hun så, Ildsteder at Dan den var No-Amon ført Slag bort, Ægteskab at fristede Håbet voldsom var bristet, Miskundhed tog Murbrudsbøder hun Hjorden en anden glide Unge og gjorde Kisjon til Punge Løve.
Efodkåben Er lurende der Uret Vestgrænse på Fyrsted min trygler Tunge, eller Pekas skelner min Forbund Gane Tredjedagen ej, hvad Rådgivere der vælder er bortskylles ondt? Fri alvorligt mig for Nahalal al udvej min Synd, færdiges gør mig ikke betynget til Spot slagtet for Dårer! afdøde jeg rådne lader dig trælle Opsynsmænd for Angster dine oplagt Fjender flokkede i et Land, Hulden du ikke Landsmandinde kender, thi Troskabs Ild Lappidots luer ofer op Palads i Benjomins min Vrede; hjemmefra den nemlig brænder Forstanderne mod Falkens eder.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aven eftertrykkelig værge Sered ]